Carta de serveis
QUÈ ÉS UNA CARTA DE SERVEIS?
Una carta de serveis és un document mitjançant el qual l’Ajuntament informa a la ciutadania dels serveis públics que ofereix.
OBJECTIUS
- Apropar l’Ajuntament als ciutadans
- Informar als ciutadans sobre els serveis prestats per l’Ajuntament
- Expressar l’esforç de l’Ajuntament per la millora dels serveis municipals
- Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment
- Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals
CONTINGUTS DE CADA CARTA DE SERVEI
- Identificació
- Missió i valors
- Oferta de serveis i requisits per sol·licitar-los
- Formes de col·laboració i participació dels usuaris en la millora del servei
- Formulació de queixes, suggeriments, consultes i agraïments
- Cada carta de servei té una data i un responsable d’actualització. Els serveis establerts a les cartes es revisen anualment.
Per tal de presentar queixes, reclamacions, suggeriments i propostes de millora s’han habilitat i posat a disposició de les persones físiques i jurídiques els següents canals, amb el compromís de ser contestat en el termini màxim de 20 dies hàbils:
- Presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) situat a les oficines de l’Ajuntament de L’Escala, C/ Pintor Massanet 34.
- Per correu postal adreçat al :
Servei d’Atenció Ciutadana
C/ Pintor Massanet 34
17130 L’ESCALA (Girona) - Mitjançant el formulari de Queixes i Suggeriments disponible des de www.lescala.cat
- Per correu electrònic: oac@lescala.cat
- Per telèfon: 972774848