Carta de serveis

 

QUÈ ÉS UNA CARTA DE SERVEIS?

Una carta de serveis és un document mitjançant el qual l’Ajuntament informa a la ciutadania dels serveis públics que ofereix.

OBJECTIUS

  • Apropar l’Ajuntament als ciutadans
  • Informar als ciutadans sobre els serveis prestats per l’Ajuntament
  • Expressar l’esforç de l’Ajuntament per la millora dels serveis municipals
  • Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment
  • Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals

CONTINGUTS DE CADA CARTA DE SERVEI

  • Identificació
  • Missió i valors
  • Oferta de serveis i requisits per sol·licitar-los
  • Formes de col·laboració i participació dels usuaris en la millora del servei
  • Formulació de queixes, suggeriments, consultes i agraïments
  • Cada carta de servei té una data i un responsable d’actualització. Els serveis establerts a les cartes es revisen anualment.

Per tal de presentar queixes, reclamacions, suggeriments i propostes de millora s’han habilitat i posat a disposició de les persones físiques i jurídiques els següents canals, amb el compromís de ser contestat en el termini màxim de 20 dies hàbils:

  • Presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) situat a les oficines de l’Ajuntament de L’Escala, C/ Pintor Massanet 34.
  • Per correu postal adreçat al :
       Servei d’Atenció Ciutadana
       C/ Pintor Massanet 34
       17130 L’ESCALA (Girona)
  • Mitjançant el formulari de Queixes i Suggeriments disponible des de www.lescala.cat
  • Per correu electrònic: oac@lescala.cat
  • Per telèfon: 972774848

  


Ajuntament de L'Escala NIF P1706800H
C/Pintor Massanet 34 | 17130 L'Escala -Girona-
Tel (034) 972 774 848 | oac@lescala.cat

| Avís legal | Política de privacitat | Contacte |

Copyright © 2023 Aj.L'Escala -Informàtica-, tots els drets reservats ;-)